Happy V-day!

Happy Valentines day!

Vi ska för kvällen återigen förälska oss i varandra jag och...
....mina absolut största kärlekar; mina närmsta vänner.

Kvällen ska alltså bli en typisk, tjejig, myskväll med diverse blödiga kärleksfilmer
och en massa onyttigt. You gotta love it!

I torsdags surprisade jag D med en förhandsvisning (sthlm of coursie)  av filmen Marley&Me. Filmen började något typiskt amerikanskt cheesy men utvecklades till en riktigt fin liten film som fick alla, även mig, att cry like a baby. Är dock osäker på om mitt sällskap gillade den lika mycket som jag, men hey, you gotta love a premier where there's goodiebags! (Jag beter mig alltid som värsta nörden när det finns gratis saker, så gissa om jag gav till ett glädjeskrik när jag märkte att vi på våra platser hade fått små valentinesday-goodiebags! Hell yeah!)  

Gårdagen var ganska lugn, gjorde ett pinsamt lätt engelskatest, slutade tidigt och begav mig sedan ner till metropolen (oh yes) Uppsala. Jag och JD fikade, hade ett riktigt givande samtal, plockade upp diktatorn och shoppade sedan lite. Till mig. Jag var ju tvungen att fira mitt VG på matteprovet i torsdags! SÅ, här är resultatet av min shopping-spree;

♥ Tunika/stortischa
- från weekday. Orange med trycket New York.
Linne i organic cotton - H&M med tryck
Kofta - längre, marinblå med vita detaljer, H&M
Tights - svarta med blixtlåsdetaljer, H&M
Blus/top - svart med detaljer fram, French Connection

Nu är jag bara på jakt efter ett par riktigt snygga boots/ankelboots. De snygga (men höga) från H&M finns inte att hitta någonstans, väldigt frustrerande....

En enkel, men fortfarande sjukt snygg, outfit. Me like!

En sjukt snygg, men fortfarande enkel, outfit!

                    


Kommentarer
Postat av: Elsa

Oh, najs :) Ha så mysigt

2009-02-14 @ 13:06:48
URL: http://kamomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0