Fuckzine - kan ev. åter få kallas Fanzine.

Fuckzine (a.k.a. Fanzine) - journalistikarnas projektarbete som tog fart i måndags. Oh my Lord.

Dock visade det sig vara inte fullt så hemskt som jag hade planerat. Inga magsår i sikte än så länge. Check.
In fact, visar det sig att jag blir mer effektiv när jag har lite att göra. Jag blir till och med mer kreativ och spottar ur mig idéer till diverse krönikor och artiklar. Man kan ju hoppas att det håller i sig hela fanzineperioden.... u wish.

Idag har jag, som en sann journalist, spottat ur mig inte mindre än fyra (!)  färdiga texter.
√ Dikt 
√ Debattartikel
√ Artikel
√ Gjort klart och skickat in Historieessän

Dessutom har jag hört av mig till diverse människor som kan tänkas vara intressanta att intervjua samt påbörjat en till artikel. Jag är riktigt förvånad själv....

Nu ska jag föna och platta mitt hår så att jag inte förvandlas till en pudel. Sen ska jag masa min lilla röv till kören...

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0