And please don't tell me - perhaps perhaps

Aaah.... man kan inte annat än älska lovdagar!

Igår tog jag och elsis oss in till hufvudstaden för att bränna lite cash. Vi lyckades sådär måste jag erkänna. Jag hittade en jacka och ett diadem. Och lämnade tillbaka en tröja. Så mycket för den shoppingspreen liksom.,.,, jag tror min lunch kostade  mer än jackan, haha! Jag hade emellertid en sjukt trevlig dag som avslutades med lite fototagning på tåget  :)

Idag fick jag en välbehövlig
sovmorgon och några ännu mer välbehövliga koppar örtthé. Därefter hoppade jag på min gula lantisbuss för att kunna ta mig hem till casa de Malinskij. Där bjöds jag på mat (hon vet vad en kvinna behöver!) och sedan fördrev vi tiden med lite jaaaaaam (inte sylt, utan ett väldigt creddigt uttryck för att sjung och spela. För övrigt tror jag att M's bror ville kasta  ut oss efter ungefär en halvtimme, men hey!), massage, tv och resplaner.... mycket trevligt! Puss på henne!

Nu sitter jag här och funderar över hur jag bäst ska spendera min kväll... tål att tänkas på!
Vi hörs godingar!



          


Kommentarer
Postat av: Elsa

GAAAH det är je t'aime bilden XDXD Damn you

2009-02-19 @ 14:37:14
URL: http://kamomill.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja puss på lovdagar! Det var massa mys att du kom, har hakat upp mig på "I still haven't found what I'm looking for", men det är vackert. KRAM! :D (din layout äro fin)

2009-02-20 @ 18:54:28
URL: http://mops.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0