Happy birthday to me!

Just ja, jag fyllde visst 18 eller något i fredags. Det var en awesome kväll som inleddes med shotspel, vinpimpel(ajaj), pizzaslisar och annat diverse. Sedan blev det utgång för hela slanten på Kung Carl i Märsta (don't mock it, för det är mer awesome än det låter) Vi blev ett gäng på ca 12 pers som tog över stället och hade en sjukt rolig kväll! Tack till er som gjorde min 18-årsdag minnesvärd (eh? Det jag kommer ihåg.) och underbar! 

Nu är det dessutom jullov, skönt! Även om dagen var ett anus till att börja med (alla tåg var inställda och jag fröst seriöst fast i marken) så blev det en mysig sista avslutning på Rosendal. Sen blev det kinamat för hela slanten med klassen, namnam. Nu ska jag inte äta på ett år, vilket är bra planerat med tanke på att det är julmat som ska goffas för hela slanten den närmsta veckan (eller hur länge man nu brukar äta skiten)

Här kommer lite bilder från fredagskvällen, exklusivt för er. De är nämligen i ett dolt album på facebook. Enjoy eller nåt. 
Puss! 


  

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0