among all the voices singing, it's yours the one I hear.

Den här dagen har hittills varit underbar, bra och ett litet ljus i mörkret!

Inte för att den varit så speciell egentligen, men bland annat har jag klarat av filosofiprovet (som för övrigt handlade om en minigris och diverse nipple-touching filosofer) och känner mig faktiskt nöjd. I övrigt har jag inte gjort så mycket mer än att titta på lökrötter i mikroskop, ätit lunch och druckit thé i skoltidningsrummet. Men på något sätt har den varit alldeles perfekt i alla fall. Gud vilken irriterande människa jag är egentligen, haha. Men ibland är det väl så; dagen har varit ganska ordinär men ändå känner man att den varit alldeles behaglig, snäll och... en indikation till att jag faktiskt....lever. Ellerhur?

Det är den första december idag och det har faktiskt snöat, ytterligare en sak att lägga till denna lyckade dag! När snöade det den första vinterdagen egentligen? Julkalendern vet jag inte om jag vågar titta på, när det gäller julkalendrar förvandlas jag till någon slags elak enväldig domare. Jag har en känsla av att denna inte heller kommer uppnå mina skyhöga förväntningar (som egentligen kräver någon slags kopia av antingen Karusellerna sover eller Greveholm)

Nu tänker jag terrorisera min vän Sareanus och tvinga henne att gå en liten promenad (som jag hoppas på slutar med thédrickande och smak av hennes nybakade lussebullar, mohah!)

Puss,
lova att du tar hand om dig! Kärlek!
Mickis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0