Little bit, a little bit.

Vissa saker är underskattade.

Som grillad banan med choklad och liiiite vaniljglass. Mumsi. Denna delikatess samt Filip och Fredriks nya Söndagsparty kommer vara mitt sällskap ikväll. Nice. (Btw, Fredrik är så snygg så jag dör. Nördsnyggos is the shit.)

Sen ska jag försöka mig på att läsa ut en bok jag knappt påbörjat. Detta gärna innan imorgon. Kan bli intressant....
I alla fall. Jag var på kattemusikalen igår, sjukt grymt! Eleverna hade gjort en uppsättning av little shop of horrors, hade inte en aning om vad den handlade om, men den var rolig! Det var meningen att vi skulle gå på bio, men som av en händelse fick vi gratis biljetter till musikalen och vips; sparat 110 kr bara sådär. Gratis är gott. Gott som fan.

Nu ska jag rikta min uppmärksamhet åt gudarna på kanal 5.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0