Light of april.

Måndag eftermiddag, kl är halv 4, och det  återstår en timmes lektion. I etik och livsfrågor . Kan inte bli roligare. Not. Men jag är inte bitter.

Jag har kollat in varje hemsida man kan kolla på och läst varenda blogg. Det återstår bara lite spelande av tetris eller något, det spar jag till etiken. Kommer antagligen vilja ta livet av mig som vanligt. Tiderna lektionerna ligger på gör ju inte precis att jag gillar den kursen mer....

Jag har skissat på vad som ska hända i sommar, och det börjar faktiskt likna något! Det är kul :)

- Gotland med S & E
- Kalmar med E
- Danmark runt med familjen, Fredrikshavs palmstränder here I come.
- Taizé
- Jobb


Sen tillkommer ju alla andra härliga sommarsaker man gör också; tänk grillpartyn, sena kvällar utomhus, sova hur länge som helst, gå omkring helt ofixad och ändå känna sig lite fräsch, cykla och äta glass samtidigt, spontana resor med kompisarna. Sommarlov är balsam för själen. Amen.

Nu ska jag börja dra mig mot etiken. Hoppas att jag överlever.

Puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0