Does she know your favourite song?

Sitter nu och äter lättyoghurt (lättsockrad of course) med allbranflingor. Fick mamma att köpa den nya smaken med chokladbitar i. Är inte riktigt säker på om jag gillar det, men men. Hottar upp frukosten lite iaf. Eller något.

Nog pratat om frukostflingor.
Efter att ha fördrivit dagen med promenad, SATCfilm och solande med läsning,
Ska jag nu tydligen iväg på säsongens första grill/poolparty i Sunnersta. Med mig kommer le Carro, Sareanus och Jonna :) Låter spännande!

Outfiten ser för tillfället ut såhär;
- Svart bikinitopp
- Ljust linne med tryck (så bikinitoppen syns igenom på ett lagom sluttyfashionable way.... ehee)
- Shorts
- Strumpbyxor

Lite lagom chill så där...
Nu ska jag kika runt på lite andra bloggar, sminka mig och sedan börja dra mig mot the station.

Puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0