Camebymyhousethismorning

Sitter just nu själv i ett grupprum och undrar vart fasiken alla har tagit vägen.... hm.
Vi ska iaf på lektion om typ 5 min så jag behöver inte vara utan mina vänner allt för länge, haha.

Fick veta idag att jag ska jobba med ett nytt flygbolag nu på lördag, nämligen Delta Airlines. Om jag har tur får vi fortsätta jobba med dem nu i sommar. Det är ett amerikanskt flygbolag så förhoppningsvis så får jag en massa trevliga amerikanare istället för en bunt sura fransmän. Awsome.

Det är lite nervöst för att jag ska back to basics och gå dubbelt med en ur ordinarie personal. Länge sedan jag gick dubbelt, man känner sig så himla borttappad. Jag KRÄVER en Traineeskylt... på det viset kan man ofta smita ur obehagliga situationer med ett dumt leende och ursäkten "jag håller på att lära mig".

Nu ska jag bege mig upp till lektionen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas du får gå dbl med mig då:P jag ska vara very nice. . promise!



//storasyster Östh

2009-05-03 @ 18:31:09
URL: http://josten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0