almost like dirty dancing.

Lördag!

Har varit uppe tidigt och sjungit från 9-13 (i know!). Min hals är lite död och jag kommer antagligen drömma mardrömmar om stämmor, höga H:n och "Saliga, saliga, saliga", men vad gör det. Jag har även hunnit med en promenad med bebissmilla, suttit ute och ätit för första gången, solat med bikini (!) och läst.
Att jag läser om typ häxprocesserna gör bara att jag känner mig sådär chilligt nördig... haha!

Ska hoppa in i duschen nu och därefter bege mig till Ramsta Herrgård för en lyxweekend i villa Dyrblom. Jag, Agnes, Fanny och Shirin ska mötas upp i Uppsala och åka dit tillsammans. Man får ju bara hoppas att han som kör ekan över till Ramsta är där... mohaha. Jag har dock hört att maten ska stå rykande färsk när vi anländer, sweet. 

Imorgon ska jag också upp relativt tidigt, jag ska ha min sånglektion med Calle Micke. Men denna gång ska Malin också vara med på ett litet hörn, vi ska nämligen spela upp vår nykomponerade låt för herr kompositören själv. Lite nervöst. Men det löser sig.

Men som sagt, nu ska jag hoppa in i duschen så att jag är presentabelt skick för min lyxweekend.

Puss och ta hand om er!

                                             
För länge sedan i ettan... oj oj. anyway, detta är några av de som ska med till Villa Dyrblom....
obviously eftersom jag är med på bilden... Mjo. Eh. Jag ska sluta skriva nu. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Johanna Dyrblom

Jag hoppas att din vistelse i ramsta herrgård var till belåtande och att ni vill besöka oss fler gånger! XD Härligt med gamla bilder förresten :D Åhh, vi var så små på den där bilden, vill inte att tiden ska gå så fort!:P Du måste skicka såna här gamla bilder till mig ;D puss!

2009-04-26 @ 16:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0