When I get to Warwick avenue...

Ojoj, vad jag inte har gjort ngt nyttigt idag.

Jag kom aldrig iväg för att träna (varken jag eller S hörde av varandra, så det sket sig) och inte räknade jag matte heller. illa. Istället åkte jag och mami till Ikea och ströshoppade lite...
Det införskaffades bl.a. en säng till moi, lite ljusstakar, kuddar och täcken osv. Mycket trevligt.

Imorrn har jag etik och livsfrågor som första lektion, det är faktiskt riktigt roligt! Man sitter mest och diskuterar varför man tycker som man gör.... kul kul. :)
Jag ska även försöka hinna köpa ngt i klädväg inför lördagen så jag slipper ha någon gammal trasa, haha.

Nu ska jag gå och lägga mig, duktig som jag är.

Godnatt! ♥



Btw, jag vill åka ngnstans snart! I och för sig ska Camp Sweden till Bryssel över nyår vilket kommer bli superkul! Men I wanna go to Paris, New York, Rome.... somewhere nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0