There are colours in the clouds

Sitter just nu och kollarFlicka med Pärlörhänge tillsammans med klassen. Riktigt bra film måste jag säga! De andra verkar dock inte tycka detsamma, men å andra sidan har jag sett den här filmen ett par gånger... kanske behövs det för att man ska tycka om den. Jag älskar miljön och tiden filmen utspelar sig i, allt i från kläder till byggnader... wonderful! Colin Firth är för övrigt en sjukt bra skådespelare... ;P

Gårdagen btw, var. så. värdelös. Jag hade håltimme i ungefär sex timmar totalt, och allt som allt 2,5 timmars lektioner. Sjukt onödigt. Jag började halv 9 och slutade halv 5, lycka på det liksom. Carro kom dock förbi senare på kvällen vilket var myspys :)

Nu ska jag koncentrera mig på filmen!

Puss♥


Hann förresten planera lite igår med mina kära klasskompisar inför vår eventuella resa till PARIS! ♥
Verkar som om det blir över kristi himmelsfärd, very awsome!

Kommentarer
Postat av: un français

oui viens à paris mon coeur <3

bizouxxxxx!

2008-09-16 @ 12:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0