Sunday, bloody Sunday.

Jag gillar inte söndagar. Har aldrig gjort, kommer aldrig göra. Känns lite som om söndagar är den dagen man gör läxorna som man egentligen skulle gjort fredag eftermiddag. Och det är precis det som jag sitter och gör nu. Uppgiften är att skriva ett brev på spanska på en sisådär två-tre sidor. Men yippie. Jag älskar språk, men att skriva ett brev om sitt vardagliga liv känns lite som en uppgift från 8:an... eller? Dock verkar det bli ganska bra... que suerte.  Sen har det ju tagit några timmar att få till det så det är gramatiskt rätt.

Söndag är också lite den dagen man hinner bli bittter över både den korta helgen och den oääändliga kommande veckan. Sunday bloody sunday.

Jag skrev ju att jag inte hade några planer för helgen. Så var förvisso tanken, men så blev inte fallet, haha. Igår blev jag meddragen in till la ciudad de Uppsala för att "titta". Jag tänkte inte köpa något, men kom tillbaka med en tröja och en klänning som "jag kanske kan behöva, till C 18årsdag kanske!?" . Bah. Som C sa, man ska aldrig åka in till stan om man inte behöver något, plånboken får bara lida ännu mer. haha.

Planerna för idag består dock inte bara av att vara bitter... hade tänkt att masa mig iväg till Form för att träna lite med C. Nåja. Vi får allt se. Men nu måste jag fortsätta med min oerhört spännande spanskauppgift!

Kram på dig♥
/Mickis




Discover U2!


Verkar kanske passande att dagens låt får bli Sunday bloody sunday med U2. Sjukt bra låt.

Kommentarer
Postat av: Malin

AHHHHHH ÄLSKAR LÅTEN! MAH! Världens roligaste trumkomp dessutom, sjukt kul att spela! :D Kram på dig själv!

2008-09-21 @ 16:45:05
URL: http://mops.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0