Some day has gotta be monday....

Jag är trött. Måndagar no me like. Känns som att jag har ett genomgående tema på hur mycket jag hatar vissa veckodagar, haha. Men erkänn att måndagar kunde man vara utan?

Igår var jag lite kreativ och skapande; jag gjorde mitt eget väggord. Blev riktigt snyggt! E inspirerades av mitt blogginlägg där jag visade bilder på dem och gjorde detsamma. Hon och jag har startat en trend. Mucho nice.
Dagen idag har som vanligt bestått av skola men också en trevlig fikastund med D :)
Efter det fixades det ett id och självklart hade jag världens vackraste bild. Not. Är det någonsin någon som blir bra på typ passbild/körkortsbild? Don't think so... ;P

Nu mina vänner ska jag göra något riktigt retro, nämligen skriva en önskelista, detta på begäran av min kära mor. Som ni kanske vet infaller min födelsedag och julafton tämligen nära varandra.  Detta resulterar i att jag får skriva ner allt jag vill ha på en lång lista som mina generösa släktingar kan pick n choose ur. kan dock säga att min lista inte längre består av barbiehästar eller disneyfilmer. I promise ya. Om ni vill ha ett eget ex av listan är det bara att säga till, ehe.

Puss och kram på dig,
Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0