Raise your voice .

Jag lyckas alltid komma ut med ett enormt leende när vi har sjungit, jag älskar älskar älskar att sjunga! Sen är ju CM ett geni vilket inte heller gör saken sämre. Han lyckas få oss motiverade och sångglada (om det nu är ett ord, annars uppfinner jag det nu), han är så GRYM! Jag kan också känna att stämningen är så mycket bättre, vi kanske behövde en nystart. I think so. Raise your voice.

Anyway, jag tror att lärarna verkligen har tagit det här med studiedagar väldigt seriöst. Vi har haft galet lugnt innan, nu plötsligt hittar de en massa uppgifter man kan göra. Bah. Så jag har spanska, matte, svenska, journalistik + engelska. Yippie på den ledigheten! haha.

Imorgon bär det av till malin som sagt, där vi ska äta lite lunch och antagligen spela och leka lite :) Fast; göm allt vad instrument (speciellt blockflöjt) heter när JD is in tha house... my God. Den kvinnan vill ge oss alla tinnitus!

Nu mina kära vänner ska jag se på seinfeld innan jag tänker slockna som en brasa i ösregn (bra uttryck där S!)

Take care!
/Mickis

Dagens citat:
Ab imo péctore - ur hjärtats djup.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0