na na na

Jag ser ljuset i tunneln mina vänner! Imorgon är det sista dagen innan helg. Nu kanske ni tror jag är något borttappad och retarderad i huvudet eller att jag planerar att skolka resten av veckan, men icke. Av någon anledning har vi två lediga dagar den här veckan, men jag klagar inte. Det är bara tack och amen från min sida. Yes.

Dagens aktiviteter har bestått av skola... där bjöds det på spanska,filmtittande och konsthistoria. Efter det lite mys hos C och därefter lite shopping inför söndagen med min kära mor. Med "inför söndagen" menar jag Hälsomässan som kommer äga rum i Kupolen i Knivsta mellan 11-16. Det kommer finnas mycket intressant att kolla på, så be there!
Söndagen kommer för övrigt att bli ganska busy... upp runt 7 (kill me) för att skylta innan jag drar till mässan för att skylta tsm med S. Vi ska sedan samlas i kyrkan vid 9 (kill me igen) där vi ska ha en sista övning innan uppsjungning. Sen ska vi showa för gudstjänstbesökarna... ehe. Men det ska bli kul, CM är så duktig så det lär gå bra.

På torsdag bär det hem till älskipälski M där vi ska utfodras med lunch :) sen fortsätter vi nog vidare hem till E (?) aja, trevligt ska det bli iaf. Det är en annan sak jag gillar med lediga dagar, man kan umgås med folk på riktigt och inte bara i på den spilltiden som blir över mellan skolan och sängdags. hmm.

Nu ska jag försöka läsa lite ur boken vi fått på engelska... men oj vad det tar emot. Kan ju inte säga att Catcher in the rye är så jättethrilling. Men vad vet jag.

Puss på dig
MIckis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0