Mi vida, mi esperanza.

Jag är glad, glad, glad! Inte vet jag varför, men jag känner mig bara glad och bekymmerslös... wonderful!

Igår var det kör... det gick bättre än förväntat, Voicegroovet lever igen! ( ; Vi hade även röstprov, vilket gick super. Fick mycket beröm av C-M och jag blev nästan lite rörd, haha. Efteråt blev det varma mackor och marängswiss kantat med en massa skönsång och galen dans x) har inte haft så kul på länge faktiskt, speciellt inte där. Det fick mig att må bra!

Gick lite på stan också och jag införskaffade lite smink och annat nödvändigt. Hittade även ett par underbara armringar. De är silvriga med svart text, på ena står det faith och på den andra love. De är så enkla men ändå så vackra, me like!

I alla fall, idag hade vi jogging på gympan. ehe. Jag som inte orkade släpa med mig kläder bestämde mig för att istället gå en promenad med E. Men tror du inte att vi börjar jogga runt banan ändå?! Fräschingar på oss efteråt AB.
Det som stör mig lite är att  Jonas, läraren, inte kunde vara mer likgiltig gällande vem som gör vad. Jag skulle kunnat klättra i träd istället för att springa och ändå fått lika mycket närvaro eller vad man ska säga. BAH!

Planer för idag;
- Plugga inför skrivprovet imorrn. yey.
- Leka med S eller (&) C.
- Somna tidigt, jag är sjukt trött.

Puss på dig!


Kommentarer
Postat av: Elsa

Haha verkligen XD Det stör mig en hel del att vi inte bara hade tagit vanliga kläder och varit med resten. Fast ja, som sagt, vi kunde lika gärna ha typ... rullat runt i barren

2008-09-19 @ 20:50:08
URL: http://kamomill.blogg.se/
Postat av: Malin

Massa grattis till röstprovs-bermöm-grejamojen!! Så glad för dig, du har en UNDERBAR sångröst! Go mikakaaa!! :D vi måste losta oss lite, mhmm!

2008-09-20 @ 10:19:16
URL: http://mops.webblogg.se/
Postat av: mickis

Tack min älskade malin, du är bäst! <3

2008-09-20 @ 11:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0