hey hey, it's a brand new day

Igår var det fest!

Vi var några som samlades hemma hos c. för att ha lite kul, vilket det också blev! Camp Sweden var på G som fan, underbart! Watch out nyårparty i Bryssel säger jag bara.... (;
Jag är dock ganska slut, 4 timmars sömn är inte något som man mår så värst prima av precis. Att jag sedan har typ miljoner spanskaglosor att plugga in till imorrn är ju inte heller det mest positiva någonsin. Ehe.

Sitter och lyssnar på en låt från Carla Bruni's nya album, Comme Si De Rien N'était, och den är riktigt nice. Har hennes första skiva också, älskar hennes sköna sound!

Men nu måste jag försöka lära mig lite spanska.... ¡ suerte på det !

Adiós! ♥
/Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0