Healthy, healthy!

Nyss hemkommen och död i min säng, har varit igång hela dagen, puh!

Min dag började vid sju då jag fick masa mig upp för att åka till Må Bramässan och skylta med min mor och S. Efter det begav jag och S oss till kyrkan där det väntade sång. Det hela gick väldigt bra, vi rockade gudstjänsten säger jag bara! Jag sjöng solo på låten tro också, även det verkade gå bra. Så det är vi nöjda med. :)

Efter sång och show sprangs det tillbaka till måbramässan där jag och S skulle agera sidekicks till mamma, det var faktiskt riktigt kul. vi lyckades på något sätt hamna i lokaltidningen också... fasa för den bilden. x)
Jag provade en sorts ansiktbehandling som avlägsnade slaggprodukter och stramade upp huden. Grejen var den att de bara gjorde halva ansikten för att man skulle se skillnad... så nu ser jag ju lagom symmetrisk ut. Vackert.
Det fanns mycket kul att titta på så ett så värst ansträngande extrajobb var det ju inte, haha.

Det är konstigt hur fort vissa dagar går, helt sjukt! Av det som återstår av den här dagen ska jag plugga spanska (yey), eventuellt ta mig till the house of C.... kanske ska få i mig något att äta också. Thai vore gott.... jojjomensan.

Puss på dig!
/mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0