And I can't see anything with our eyes in my head.

Usch usch, jag hatar att gå upp tidigt.... att gå upp klockan 6 för att åka till skolan vid halv 8 är inte mänskligt! x) Dagen började med lektion i etik och livsfrågor. Det var lite segare än vanligt ,men ändå helt okej. Stör mig dock iblan något otroligt på vissa av människorna där. Ibland undrar man vad folk tänker med. Hade sedan ett uppsatsprov (igen!) i svenska, yippie på det. Hoppas det gick bra, det kändes väldigt flummigt med ett påhittat reportage från ett koncentrationsläger. Blä.

Fredag idag, überskönt!
Jag har för första gången på riktigt länge jag inte har några planer what so ever.... och vet du? Med risk att låta som Gun Britt, 45årig småbarnsmamma, så tycker jag att det ska bli riktigt skönt! Jag ska sova länge, länge och gå utan smink. Sådeså.

Nu ska jag räkna matte. Kul. Verkligen.

Ha det bra,
Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har typ fått kommentar-sjukan nu, heeh. Men bajs på tidiga mornar!

2008-09-20 @ 10:21:09
URL: http://mops.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0