Easy come, easy go

Onsdagar är en ganska chill dag för mig.... nästan så att man kan tycka att den är snudd på värdelös. Jag börjar vid 10.10 med svenska i en timme och har därefter lunch på 2,5 timmar. Sedan har jag spanska från halv 2 till halv 3. Min fråga är då; VARFÖR, jag frågar VARFÖR, ligger den där jäkla spanskalektionen där nere och förstör?! Me no like, inte ok.

Idag är det även kör, vilket emellertid förgyller min dag ganska rejält. Numera har vi den fantastiska Carl Michael Bergerheim som körledare då Florence är jättemycket på smällen :) Vi har iofs bara haft CM en gång, men jag blev glatt överraskad. Så det ser vi fram emot idag...

Nu borde jag försöka räkna lite matte även om jag skulle behöva en S för att klara det (;
Adiós!


Såg för övrigt den underbara Sex And The City-filmen i lördags (äntligen!!) med Camp Sweden.
Underbar film. Can't sat no more then; I got Carried away! (;

Kommentarer
Postat av: Elsa

Oh, hej Mikaleas nya blogg!

2008-09-10 @ 12:48:32
URL: http://kamomill.blogg.se/
Postat av: Mickis

hej elsis pelsis! Är du sjuk? Glöm inte filmen imorrn (;

2008-09-10 @ 13:16:11
Postat av: Marwin

Men kvinna varför valde du spanska steg 4!? eller ni kanske har det obligatoriskt? Språk suger iallafall, det är huvudsaken ;)



Fin design på bloggen! Nu gäller det bara att uppdatera mycket och väl.

2008-09-10 @ 15:13:44
URL: http://torpeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0