cupcakes takes the cake

Vaknade lite för tidigt eftersom vi tydligen började 10.10 istället för halv 10.... bah! Men då fick jag chansen att fixa designen lite här, samt att hitta en underbar blogg, nämligen;

http://cupcakestakethecake.blogspot.com/
Men är det inte underbart?! En HEL blogg om bara amerikanska, frosted Cupcakes! Här ska prövas recept. Sådeså x) 

Men nu är jag sen, jag skriver sen! Puss


Såhär glad blir man när man äter dyra muffins i en snuskigt dyr klänning
på ett ännu mer snuskigt dyrt hotell. Jag förstår inte varför. Not. 

                                     


                                                                                                                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0