amor vincit omnia.

Aaah. Känns som om jag haft en ganska produktiv dag, en ganska skön känsla ellerhur?

Jag har hunnit med en skoldag med både spanska, ekonomi och 1,5 timmars konsthistoria, en djup diskussion med E om religion och tro, handlat med mamma, pluggat engelska, svenska och dessutom knåpat ihop en novell. Snart ska jag laga mat, kyckling tikka med nudlar, wokgrönsaker och naanbröd. Mums i min mage! Efter det ska jag ut och promenixa med S. Konstigt att vissa dygn verkar innehålla fler timmar än andra...

Imorgon väntar det skola (who would have guessed?), körsång och övernattning hos E♥.
Jag förväntar mig mycket tedrickade och bara allmänt sitta och mysprata. Vi är dessutom lediga på torsdag, ytterligare en studiedag. Mycket praktiskt om jag får säga min mening. Dessutom tror jag bestämt att veckans nummer av Knivstabygden dimper ner i brevlådan. Kan ju tillägga att det inte vanligen hör till en händelse jag uppmärksammar så värst mycket. Dock kommer jag antagligen vara med.... om jag behöver gömma mig under en sten ett halvår efter den bilden publicerats återstår ju att se. Hm.



Eftersom jag av någon märklig anledning välsignats med några extra timmar på detta dygn har jag efter lite surfande hittat lite vackra ting som gärna får hamna i min ägo.... Birthday coming up snart, ge mig! Övriga exempel på ting från önskelistan ges på begäran... (;


Tee från Merde , 399 kr



De flesta som känner vet att jag gillar enkla smycken
som har ett budskap, det här halsbandet är inget undantag...
Halsband från
http://www.namnsmycken.com , 4499 kr (aouch!)





Ytterligare ett vackert smycke; HOPEhalsbandet från barncancerfondens hemsida.
När man köper det går hälften av (det ändå hyfsat humana) priset, 295 kr, till just barncancerfonden.


Ta hand om dig!
Puss, M


Kommentarer
Postat av: Elsa

O, vi ska allt dricka te! ;) Och så kan vi diskutera allmänt djupa saker framför någon chickflick^^

2008-09-30 @ 19:54:24
URL: http://kamomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0