We'll spend an hour but no more than two.

Märkte att jag inte bloggat på ett tag, 5 dagar  -  illa!
Det som har hänt som är värt att nämna är väl att Carro fyllt 18! Grattis igen! Hon hade ett litet parté i lördags, mycket kul :) Många roliga människor jag kände, roliga bordsplaceringar och min och Sarahs present, mohaha.
Det var för övrigt en drinkmaskin som såg ut som en old fashioned bensinpump.. behöver jag säga att hon aldrig släppte den ur sikte. Hon släpade snarare omkring på den hela kvällen. Who would have guessed? Haha.

I alla fall. Igår sjöng vi i Alsike K:a. Det gick skitbra, dessvärre var det typ 3 pers där om man räknar bort min och Elins mamma. Hmm. Men både vi och Carl Michael var nöjda, så de var brabrabra. Efter sången besökte vi Alsike kloster och pratade med Syster Karin... underbar människa! Det var även jätteintressant att lyssna på när hon berättade. Passade även på att skriva en artikel om klostret och om de flyktingar som bor där... intressant!

Nu ska jag gå på svenska!
Skriver senare ♥
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0