such a beautiful disaster.

Fredag!

Sitter nu och tittar, för ovanlighetens skull, på idol. Är inget större fan av det programmet om jag ska vara ärlig. Jag gillar inte hela konceptet som egentligen går ut på att krossa folks drömmar på ett elakt sätt, samt att slänga upp en massa c-kändisar på den svenska stjärnhimlen. Mjä. Jag är inte helt förtjust i dessa halvtaskiga sångare som egentligen är där för att de vill ha sina 15 minutes of fame. Jag tycker hela programmet är så ytligt så det finns inte.
Min kära, men ändock så bittra och cyniska vän, Shirin har redan klargjort att hon säger upp vänskapen med mig om jag ställer upp i idol. Hon vill inte känna någon Idol-Mikaela, haha! 

Nog om dåliga program, imorgon är det tjejkväll hos Emelie som gäller! Kommer bli awesome, har inte träffat de 2/5 som är bosatta i Märsta på länge, illa! 

Igår gick jag själv till mässan eftersom mitt sällskap inte behagade dyka upp. Men det var ganska skönt, det fanns människor jag kände där iaf  och jag hjälpte till med div. småsaker... jag ringde i kyrkklockorna, haha! Jag och Quasimodo indeed! Jag fick i alla fall en chans att varva ner, tänka och känna efter.
Jag är älskad. Jag är sedd. Jag är viktig. 

Nu måste jag vara partyt själv och plugga lite. Eller ja, efter att idol är klart. Hm. 
Det som står på schemat är renskrivning av novell samt läslogg. Matte har jag redan räknat. Det suger. 

Du är älskad. Du är sedd. Du är viktig. 
Puss och kram, 
Mickis



 

Kommentarer
Postat av: Erik

Tyst, matte is the shit =D

2008-10-03 @ 23:03:01
URL: http://torpeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0