Söndag. Dimanche. Domingo. Fast egentligen är det Måndag.

Eftersom min dator inte behagade logga in mig på blogg.se igår kommer nu en liten sammanfattning av min helg;

Mötte som sagt upp med Daniel i lördags för att gå på bio. Jag älskade filmen, han var kanske inte lika övertygad. Vi åker bil hem och får för oss att vi ska åka och hämta en flaska vin hos honom och sen suprisa Carro. Vi gör. Carro håller på att få hjärtinfarkt p.g.a. vårt överaskningspåhitt. Vi tittar på tv, pimplar vin och somnar runt fem.

Söndag.
Vaknar hos Carro och går hem runt noon. Åker in till Uppsala med min familj för att titta på visning inför auktion som går av stapeln idag. Jag hittar massa saker, dock endast några få saker som har ett utropspris på sisådär 5000 kr. En tavla och en spegel är det min mor ska få bevaka åt mig. Mohaha. Vi letar parkering i uppsala vilket tar typ en halvtimme. Därefter tittar vi runt lite i Domkyrkan och Helga Trefaldighet, skitmysigt + att jag träffar miljoner människor jag känner (urval; Erik Eckerdal, Erik "Frenne" Wåhlstedt samt Eva Brittish) min fråga är då; vad gör alla i Uppsala på en söndageftermiddag? Anyway, efter vår lilla kulturella vandring går jag och min kära familj till Ofvandahls café där vi fikar och avslutar vår dag i Uppsala. På det hela taget väldigt mysigt. :)

Jag börjar om ungefär 20 min. Jag är fortfarande i Knivsta. Snooze är en FARLIG funktion i din mobil/väckarklocka.
 I tell you! Aja. Ska åka bussen som går snart så jag kommer mer än i tid till min andra lektion.

Lyckad början på min vecka!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0