Please, I cannot mend

Jag älskar att bara sitta och göra ingenting ibland, det rensar huvudet.

Vaknade för ca 2 timmar sedan, tråkigt nog. Jag som hade planerat att sova lite, haha. Har dock hunnit med att skriva rent den där jäkla novellen om ett avsked och läsa lite om antika texter. Så nu sitter jag här och lyssnar på Lisa Miskovsky och funderar på om jag ska orka gå ner och äta frukost. Min mage skriker efter mat men jag ska nog vänta ett tag, mysa lite till under täcket. Sen ska jag packa lite inför helgens äventyr till märsta. Jag saknar att ha alla mina fellow Camp Sweden flickor samlade, jag längtar!

Har ni förresten märkt vad mörkt det redan har börjat bli? Gick upp vid 6-tiden igår och det var kolsvart som på vintern! Dessutom var det dimmigt, usch!
Men just nu är det ialla fall ljust och fint ute...

Nu måste jag kanske masa mig upp och äta frukost, ska inte plåga min stackars mage mer (;

Hoppas du får en bra lördag!
Puss, M




Discover Lisa Miskovsky!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Åh, Lisa är jättebra! Superfin bild förresten

2008-10-04 @ 15:46:49
URL: http://kamomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0