mi alma espere en ti

Så, nu kan jag äntligen ta mig tid att blogga lite! :)
Har varit duktig och räknat matte dessutom. Det du Sarah.

Tillbringade gårdagen hos E, mycket trevligt. Kom dock dit lite sent eftersom jag sjöng, men det kan inte hjälpas. Fick iaf trevligt sällskap av div. körsångare + ledare på väg in så det var bra...

Hos E blev det inte världens party, vi lyckades båda slockna runt 1 till någon dålig film... hmm. Men fram tills dess var det ju riktigt lyckat, haha! Vi hade även ingått ett avtal om att sova mycket länge, vi var ju lediga. Även den planen grusades. Ungefär runt 8-snåret vaknar vi båda och känner oss sådär lagom fräscha.
Vi åt emellertid en mycket trevlig frukost och drog sedan efter många om och men, samt lite Oprah Winfrey show , ner på stan. Planen var att fika, och då menar jag endast fika. Både jag och E hade iklätt oss bästa myskläder samt dumpat allt vad smink heter.

På något mysko sätt lyckas jag ändå släpa hem följande;


- En tunika från Rut m.fl (för övrigt mkt bra affär!)
- Linne med paljettrosett från samma affär
- Paljettlinne från Lindex (60 kr people, Fynd!)
- Tröja från Lindex från deras rosa bandet-kollektion. Me like.
- Rosa bandet
- Plommonfärgad mössa
- Ögonskugga från Max Factor
- Coffeetablebok om bilar till min papis födelsedag. Den 10:e december. Mitt resonemang? Jag ville vara ute i god tid. Riktigt god tid. Plus att den var oförskämt jäätemycket på rea.


Nej, nu måste jag ta och börja lägga mig.
Eller försöka läsa ut den där oförskämt dåliga Catcher in the rye. Usch.
Jag har massa läxor, dock verkar jag, efter noga planering, lyckats göra det mesta. Pedantplanering rules!

Ungefär detta har jag till imorgon/måndag;

- MASSA engelskagrammatiktråkiga-övningar.
- Läsa en obegriplig text till etiken.
- Läsa ut Catcher in the rye.
- Skriva en novell om ett avsked.
- Läsa en massa antika texter (inkl. utdrag ur Gamla och nya testamentet) samt skriva en läslogg på dessa.
- Läsa utdrag ur ordspråksboken i Bibeln och välja fem av dessa. Sen ska man förklara varför. Jadu.

I better get going. Indeed.
Ha det bra och sköt om dig!
Puss,
Mickis



Kommentarer
Postat av: Elsa

Det var ju jättemysigt trots den där kollapsen framför tv:n XD Och jag är just nu glad över att inte behöva tvätta bort smink innan jag går och lägger mig. Du vet ju vilka skills jag har på det området! ;)

2008-10-02 @ 23:04:12
URL: http://kamomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0