ma joie et ma vie.

Jag sitter nu i ett grupprum tillsammans med några av mina klasskamrater, vi har rast. Eftersom vi går på Rosendal pratar vi inte så mycket om det inte handlar om youtube-klipp... ehe. Så nu roar vi tydligen oss med att lyssna på värdelös musik från vår barndom se; Systrarna Graaf, Dr Bombay och Aqua.
John utbrister plötsligt;
Varför slutade Auqa egentligen att göra musik? Ja, John vi undrar verkligen varför...

Iaf, nog om detta. Igår var jag och min mor (och till viss del Sarah) på auktion i Uppsala. Som jag skrev igår var jag på visning inför denna i söndags. Där såg jag ut bl.a. lite tavlor (kultursnobbspoäng på mig Elsa, jag köper konst på auktioner!) samt en spegel, som ni ser här under. Och förundras icke; jag, eller min mamma om man ska vara noga, lyckades ropa hem den! Som den inrednings/antiknörd jag är svävade på moln under hela kvällen.... mjoo. Kan ju tillägga att jag även tittade på auktionsprogrammet 1:a,2:a, 3:e när jag kom hem. Eheee.


Min älskling!

Nu ska jag på Samhällskunskap och läsa ekonomi, roligt roligt där. Känn min ironi flöda!
Vi hörs senare,
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Elsa

Moahahaaa, KÖTT ÄR MORED

2008-10-14 @ 12:43:06
URL: http://kamomill.blogg.se/
Postat av: Johanna

Spegeln är mycket fin minsann, ett riktigt kap:)

2008-10-14 @ 18:58:04
Postat av: Fanny

åh älskar såna speglar! jag tror min mormor och morfar har en liknande som jag ska få ärva (A)

2008-10-14 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0