La question c'est voulez-vouz

Haaaaappyneess! Man blir så glad av Mamma mia-filmen! Var som sagt på den igår med älskade Voice och det var svinkul! Vi hade bestämt oss (eller ja, jag hade bestämt) för att gå på sing-a-long versionen av filmen. Kan ju medge att första sången kändes lite halvmysko, man brukar inte sjunga med i filmer på bio. Inte i det här landet iaf. Om någon mot förmodan skulle få för sig att vara så fräck så att han/hon skulle sjunga med iaf brukar de få antingen arga blickar eller popcorn i bakhuvudet. Men iaf. Det hela lossnade efter ett tag, man VILL ju faktiskt sjunga med i alla låtarna, det är ju ABBA, hallå? Kul kul hursomhelst, rekommenderas! (;

Efter filmen begav sig stora delar av Voice hem till Johannes, som dagen till ära var klar med sin lägenhet. Den var mycket mysig måste jag säga! Där bjöds vi på the, kladdkaka med glass och biscotti, aaaaaaah.

Runt halv 11 begav vi oss till stationen för att ta det kära upptåget hem. Nåja. Vi trodde att det skulle komma kvart i som det brukar, men se det gjorde det inte. Därför fick vi sitta på Uppsala Centralstation, tillhåll för diverse pundare, bortkomna resenärer samt fjortisar, i ungefär 45 min. Inte lyckat. Upptåget var dessutom 10 minuter sent vilket inte minskade min irritation om jag säger så. Anyway, vi klev av tåget i Knivsta. Det ösregnar. Blåser fucking storm. Vi har cyklar. Kalla kläder. Vi ville DÖ.

Jag ska börja gå omkring i en stor jävla sovsäck, jag fryser. Bajsväder.
Nu måste jag studera lite av den oh så intressanta samhällsekonomin. Yeaah.

Puss,
Mickis ♥



En av de bästa Abbalåtarna enligt min mening;
Lay all your love on me

Kommentarer
Postat av: Johanna

helt klart deras bästa låt:)

2008-10-31 @ 23:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0