Just remember darling, You belong to me

Mikakanus var hennes namn! /JD.

Sådär, ett vackert litet inlägg från min vackra vän Johannanus. Och ja, vi har någon fix idé om att lägga till -anus i våra namn. Och nej, vi menar inte DET anus. Vi tänkte mer att det skulle låta lite latin-aktigt. Ehm. Ja. Så gör man på JO. 

 Sitter nu här på Etiklektion och är allmänt ofokuserad. Som ni kanske förstår är man inte i sitt mest vakna tillstånd såhär runt 4-tiden på en måndag. Nej och åter nej. Jag vill bara hem, hem, hem! Aja. Det roliga är ju att man måste ta sig hem, och bara det tar en timme, för att sedan sätta sig att plugga igen. Jag har nämligen två prov den här veckan. Plus en referatartikel som ska handla om JO-dagarnas föreläsningar. Lyckliga jag.

Aja, ska sluta vara bitter nu, men det är inte mitt fel. Det är måndagens fel. Ehe.

Puss♥


Underbara klänningar, eh? Speciellt den till vänster.
Den andra ser nästan ut som den jag har på mig idag, we like.





Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHA mikakanus XD

2008-10-20 @ 21:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0