Go your own way and leave your footprints behind you.

Just nu känner jag lite smått panik. Jag kan inget till mitt matteprov. Verkligen inte ett piss. Känner lite för att bränna min mattebok på bål i protest. Skulle nog inte skada.

Fick dock chans att ta ut mina agressioner (nåja i alla fall så länge mina stackars armar orkade) i ett boxercisepass på skolgympan. Ajaj, jag känner träningsvärk nalkas.....

Men som sagt så är jag i lite smått panik och borde inte sitta här. Har även ett engelskaprov jag försummat ganska rejält på grund av min älskade matematik. Hmm. Jag tackar min lyckliga stjärna för att jag inte har några problem med just det engelska språket. Så nu ska jag försöka pränta in ca 250 glosor i min hjärna innan morgondagen. Kan funka.
Ska även skriva en referatartikel om Nahid Persson som var på min skola och föreläste. Sjukt intressant kvinna, men jag orkar inte vara ambitiös just nu, måste allt komma på en gång?!

Ge mig styrka.... gah.

Men genom att klaga kommer man ingen vart, så jag borde get going!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0