En lui, la joie de notre coeur

Another day goes by...

Idag har bara känts som ett töcken, my God! Gick upp sex då jag började halv 9. Kul kul. Har dessutom haft uppsatsprov (igen! Vad är grejen med Eva Britt och hennes uppsatsprov?!) och därefter gjort ett tidningsuppslag på desktopen. Uppdraget var att göra en så snygg layout som möjligt och vi hade liksom inte all tid i världen. Men jag tycker det är kul, det är så sällan man får klippa och klistra i min ålder, haha! Dagisuppgifter till folket!

Och nu är klockan redan halv 4! Ska gå till Etiken, får se hur mycket jag orkar engagera mig såhär på måndagseftermiddagen, men det ska nog gå.

Lördagen spenderades, som jag skrev, hemma hos Emelie i steninge! Det kollades på bilder, lagades mat, sjöngs singstar och hades allmänt trevligt. Happy time! Kan ju säga att det var nära till nostalgitårar några gånger under taizébildspelet kombinerat med taizélåtar... aaw!
Bullarna vi bakade var ju inte dåliga heller, oj oj oj! Fast jag kan ju avslöja att 10 bullar i min mage inte gjorde att jag mådde prima. Ehe.

Urval av diverse kloka citat från helgen hos E:

- Jag kan inte ens ta mig själv seriöst just nu /Sarah
- Men seriöst, tycker ni att Petter förtjänar att heta Petter. Petter är en schysst kille som är snäll mot sina nära och kära. Den här får på sin höjd heta Petter As-fucking-kalas. /Carro
- Orgasm när man äter de där! /Jonna under tiden bullarna bakas

Igår var jag, Saris och Joel hos Carro. Vi kollade på tv, allmänt fulade oss samt åt snusk, som det så vackert kallas i vår inre krets. Jag varvade dock detta samkväm med att läsa ut den fördömda boken Catcher in the f****** rye. Jag har åter fått frid i mitt hjärta nu när den är utläst och klar, lycka!

Nu måste jag återvända till etiken, mina kära vänner!

Simma lugnt, så hörs vi sedan!
Puss♥

Förresten, det är dagarna som går som är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0