There, I said it.

Klockan är mer eller mindre tio i 11 och jag är antagligen den enda i min bekantskapskrets som är uppe vid denna tidiga timme. Det är söndag, då är det tidigt.

Sitter och kollar på nyhetsmorgonsöndag, något som jag brukar tycka är ganska mysigt, nu blir jag mest äcklad och trött. En nervöst skrattande och klämkäck Tilde de Paula och ett inslag om vad Martina Bonnier anser ska finnas i en basgarderob. Jag ger själva fan i vad Martina Bonnier tycker, jag känner inte att en svart stringbody är något jag har ett skrikande behov av. Så, I said it.

Jag skrev så fort att jag fick kramp i fingrarna.

Skriver sen.

Puss


Hittade för övrigt ett inlägg på bilddagboken, upplagt av min kära vän Fanny. Hon beskriver på ett mycket underhållande sätt hur hon handlat på konsum och flera gånger fått stoppa sig själv för att inte handla för mycket.
Lite som en missbrukare. Väldigt underhållande. Mohaha. Hon är speciell Fanny, på ett bra sätt. We love her. Jag älskar att hon avslutar konsum-shoppar-missbrukar-inlägget med "Tur att jag inte är hemma själv så ofta" Nej Fanny, tänk hur det skulle gå då. Ha Ha.
Nu har jag skrivit för fort igen. Aj i mitt finger.

http://dunet.bilddagboken.se/p/show.html?id=292373554&directlink=1


Kommentarer
Postat av: Fanny

haha tack så mcyket! jag ÄR konsum-missbrukare;)

2008-11-09 @ 22:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0