Thank God it's friday

Aaaah, fredag.

Jag ska vara tråkigast av tråkiga och bara vara hemma. Äta mat med min familj. Kolla på Idol. Jag hatar Idol. Eller jag hatar att älska Idol. Jag låter som en bitter kärring, men that's the truth my friends. Alla andra ska tydligen göra något, dock ska Sarah köra samma spår som mig och stanna hemma. Jag ska somna i min egen säng istället för på Carros soffa denna fredag har jag bestämt, haha. Hade en inplanerad photoshoot med fotografen jag nämnde i ett tidigare inlägg. Jag avbokade dock, kände mig inte riktigt på topp om jag säger så. EHe.  

Haft en ganska medioker vecka, ett stort prov, inget annat.... nästa vecka blir ännu bättre. Aaaah (belåten suck á la Shirin)

Så nu ska jag vara tråkig, äta min hembeställda Thaimat och kolla på idol som börjar om en halvtimme. Ha det så kul ute i kylan ni som ska vara sociala. Ha det kul. Det är kallt ute. I'm just saying.

Puss och ha en underbar fredag!
/Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0