So let it snow, let it snow, let it snow....

Det snöade igår! Kan ju dock erkänna att jag inte blev så värst glad, men det är smällar man får ta när man bor i det här landet. Anyway, nu har jag i alla fall fått en ursäkt att så smått.... kanske ..... börja lyssna på julmusik . Pepparkakor har jag redan ätit. Har även övertalat  min kära mor om att vi ska åka in och köpa julpynt idag, mohaha. Jag har vunnit över folk till den rätta sidan!

Jag hoppas stenhårt på en VIT jul och inte en ful, grön jul som förra året. Känslan av jul infinner sig inte riktigt på samma sätt när tomten kan skutta på bäst han vill eftersom det är barmark. Han ska pulsa, PULSA I TELL YOU, i djup snö. Sådeså.

Nu måste jag verkligen plugga ekonomi. Verkligen. Asså verkligen.
Take it easyyy!


Aaaaaaaah, julpynt is my drug.

Kommentarer
Postat av: Elsa

PULSA FÖR I ****

2008-11-01 @ 15:03:43
URL: http://kamomill.blogg.se/
Postat av: Malin

Mah! Pepparkakor! Mata mig!

2008-11-01 @ 21:52:14
URL: http://mops.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0