La canción de ella.

Nu undrar ni kanske om jag gått i ide.

Men se, det har jag inte, i alla fall inte på riktigt. Jag har bara gått i en liten bloggdvala. Ehm. Ja.
Eller såhär var fallet om jag ska vara helt sanningsenlig; jag råkade slå in fel pinkod 3 gånger på min mammas bärbara internetgrej. Resultat? Man måste slå in PUKkoden. Jag hade ingen som helst aning om var denna fanns. Min lösning var då alltså att smyga iväg så snabbt och ljudlöst som möjligt och sedan blåneka att jag överhuvudtaget använt datorn det senaste dygnet. Allt har en lösning. Men nu funkar skiten som den ska igen iaf.

Jag har hunnit med en hel del sen jag senast skrev måste jag säga. Urval; 

√  Sett ca 100 dansande teletubbies i Forumgallerian i Uppsala. Det händer liksom bara i Uppsala. 

√  Fikat en massa gånger...

√ ...och när jag fikat fått den något udda förfrågan om jag har sett en helt random persons tandställning. Jag svarade nej.

√ Under samma tillfälle också bevittnat det totala urspelet av ett fjortisgäng. Det löd ungefär såhär; "Nej, nu byter vi samtalsämne.... (tystnad) Chuck Bass är så JÄÄÄÄÄÄVLA sexig. Jag och mitt sällskap fick undvika en attack av totalt sprutgarv. Det var vackert.

√ Lyssnat på julmusik. Mycket julmusik. Min ursäkt är det pissiga vädret. Jag känner att jag försöker intala mig själv att det inte alls regnar och slaskar utan att det snöar och är lika mysigt som på ett vykort målat av Jenny Nyström. Du är ond om du vill få mig att inse sanningen.

√ Gått på den första glöggfesten för i år, och det var mysigt. Det gör precis inte så mycket för att bota min juladdiction. I love it. 

√ Idag skrivit ett prov i konsthistoria, om jag får skryta så vill jag bara påpeka att jag kunde alla tavlor som kom upp. Desto värre  var essäuppgiften. Mina käcka historielärare bestämde sig för att vi skulle välja en tavla och sedan jämföra den med tre andra. Och dessutom skriva uppgiften som en käck liten krönika. På 3000 ord. Varför inte. 

Nu ska jag äta pepparkakor, gosa ner mig i min säng, tända ljus och hoppas på att jag inte behöver gå ut förr ens det slutat regna/snöa/vara äckligt ute. 

Puss på dig! 
Mickis


Och nej, mina photoshop-skills är inte så utvecklade.
De är rentutav ganska patetiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0