Jag vill också mejla med Alex Schulman.

Killen är ett geni. Jag har precis läst ut boken Privat Mejlkorrespondens skriven av tidigare nämnd Schulmanbroder samt Carolina Gynning. Mycket underhållande bok måste jag säga, vem vill inte ha insyn i dessa två sjuka (men ack så genialiska) hjärnors tankebanor?! Jag älskar det! Och ja, jag inser att jag inte kan ha samma mejlförhållande med Alex Schulman som Carolina, så jag börjar se mig om efter ett liknande förhållande. Kanske så att jag ska tvinga personen som lånade mig  boken att mejla med mig på detta sjuka manér. Tror dock inte att det är hans grej. Har jag rätt?

Jag vil skriva sådana här lååååånga och totalt ordbajsande mejl till någon som svarar på samma sätt. Väldigt intressant. Yes.



Jag kan fortfarande inte begripa nyhetsmorgon söndags otroliga neråt kliv i kvalitet. Det är hemskt! Varför har de ett prettoinslag som heter Många Bäckar Små, bara namnet äcklar mig, att det sedan handlar om hur man kan spara vatten i sitt hem (och hur vaaaaaarje droppe räknas) gör det ju inte bättre. Jag kan fortsätta; hon som gör inslaget har typ två blonda flätor och ser väldigt pretto och uppmanande ut. Varför ska alla energi och miljöinslag vara så äckligt duktiga?! Jag blir nästan lite obstinat och känner för att slänga godispapper på marken. Det är ju iofs en ganska sjuk reaktion.

Nu ska jag sluta och äta lite frukost.
Sen ska jag sluta inbilla mig att jag är rebellisk och börja plugga. Min inre röst säger åt mig att plugga spanskaglosor.

Men nu ska jag sluta, de säger något om antikmässa på tv.

PUSSS

Kommentarer
Postat av: ditt bibliotek ^^

Du får väl ta initiativet att börja skicka ett mail så får vi se vad som händer ;)

2008-11-11 @ 18:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0