It aint half of what you told me.

Back from church...

... där jag, S & J har sjungit. Vi har nämligen startat en liten trio, lite spontant sådär. Vi har redan hunnit sjunga på två mässor den här veckan vilket är ganska bra jobbat med tanke på att vi kom på denna idé i torsdags. Busy busy man blev helt plötsligt. Haha. Det hela gick mycket bra, så bra att CM till och med slängde in en låt som vi inte alls var beredda på, vilket han högt och ljudligt deklarerade till församlingen. Vi tre, å andra sidan, väste fram, mellan våra leenden och nervösa skratt, att han skulle dö. Tur för Carl Michael att det gick bra säger jag bara... haha. Aja, we love him anyway.

Igår var jag i stan och fikade med mitt eviga fikasällskap D. Vi pratade som vanligt om typ allt och inget samtidigt som vi försökte få i oss en stor, och väldigt mäktig, kopp Waynes Choklad, samtidigt som vi gjorde upp framtidsplaner. Sjukt seriöst. Som det ser ut nu kommer jag sluta som mindre chic nattklubbsvärdinna, inneboende hos D, samt ta en roadtrip ner genom europa. Och ja, det är mindre misslyckat än det låter, in fact så tycker jag att det låter ganska vackert. Eller något.

Nu ska jag försöka få i mig något att äta, sjunga tar på krafterna och det enda jag har fått i mig hittills idag är ett oblat och en klunk vin. Jag känner Anna Skipper flåsa mig i nacken....

Puss på er! (ni som fortfarande håller hoppet uppe och läser min numera ganska oregelbundna blogg)

/Mickis


 

En sjukt bra låt som jag fått hang upp på, It aint enough med Oh Laura. Tack malin för tipset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0