Angel light, candle light, fire light and star glow .

Jag har så sjukt mycket för mig.

Så mycket att jag till och med kände mig tvungen att strunta i sista lektionen för att åka hem och plugga. VARFÖR, jag frågar varför; ska lärare och div. andra envisas med att ge en det mesta arbetet närmast jul och dessutom i en stor jävla  mängd. Så nu sitter jag och skriver ett kåseri om julen. Sen ska jag läsa på lite om Selma Lagerlöf (party) för att sedan springa till kyrkan och leka luciatåg. Gärna vill man ju hinna fixa till sig och kanske locka håret i bästa luciastil innan man ger sig in i leken. Får man komma i ett ostruket lucialinne?

Och plugga i helgen funkar inte heller superbra om jag säger så. Sarah ska ha middag på söndag och lördagen vill jag ha ledigt (tro det eller ej). BAH säger jag bara.

Jag hör av mig sedan!
(Kanske att mitt kåseri även får tjänstgöra som blogginlägg, mohaha)

Puss!
/En stressad, men lycklig, Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0